.

עשית כבר לא מעט דיאטות עד היום אבל עדיין לא הגעת למנוחה ונחלה בכל הקשור לאוכל ומשקל?

ובעצם ברור לך מה צריך לעשות כדי לרזות, ואפילו במשך היום אין לך בעיה לשמור אבל אז מגיע הערב \ הסופשבוע \ הארוחה במסעדה והכול נהרס?

ובכלל, היית רוצה לאמץ אורח חיים בריא ומאוזן ובפועל זה לא ממש הולך?

 אז למה ל@#$% זה לא מצליח לך???

מאוד פשוט, הבעיה היא בעצם עם כל מה שמקופל לתוך המושג "דיאטה":

ההגדרה של סוגי האוכל בתור "בריאים ודיאטטים" או "משמינים ולא בריאים", חלוקה שרק יוצרת הרבה רגשות אשם ומחלישה את כוח הרצון ויכולת ההתמדה 

הגישה שפחמימות ומתוקים הם אויבי הדיאטה והבריאות, בעוד שניסיון לחסוך בהם ייגמר בפיצויים והשמנה חזרה

המחשבה שאפשר להצליח לאכול לפי תפריטים מוכתבים, בעוד שהחיים מזמנים אינסוף התרחשויות לא שגרתיות שהתפריטים לא נותנים להם מענה

התפיסה שדיאטה זה מבצע זמני, בעוד שכולם יודעים שזה אורח חיים

ולסיכום, הגישה שאפשר להתעלם מהצרכים של הגוף והנפש, ובכלל מהחיים והמציאות המשתנה, בעוד שברור שלאורך זמן זה לא יצליח

נעים מאוד, שמי מלי תבור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית 

ואני מזמינה אותך להכיר דרך חדשה ומאוזנת:

שתלמד אותך לחיות בשלום עם אוכל

שתכיר לך עקרונות אכילה מאוזנים שיאפשרו לך להתגמש עם החיים והחשקים

שמאזנת בין האכילה לבין הצרכים האמתיים של הגוף והנפש

שלוקחת בחשבון את אורח החיים שלך והעדפות האכילה שלך

שתיצור לך, צעד אחר צעד, הרגלי אכילה חדשים וישימים

דרך שתאפשר לך להגיע למשקל הרצוי ולשמור עליו לאורך זמן, ולבנות סוף סוף הרגלי אכילה אמתיים ומושרשים שאפשרי ונעים לחיות איתם לתמיד

 

תכנית לרזות באיזון אונליין- לחיות טוב. לרזות נכון.

התכנית מתנהלת בנוחות מהבית, עם אתר חכם ואינטראקטיבי ותמיכה אישית ויומיומית ממני-

בתכנית אלמד אותך איזה סוגי אוכל נכון לאכול, באילו שילובים ומתי, על מנת להביא את הגוף לשרוף כמה שיותר שומנים ולתפקד במיטבו. 

אלמד אותך לשלב אוכל רגיל וטעים בתפריט היומיומי שלך בצורה מאוזנת וקלה כך שלא יהיו חסכים, לא של הגוף ולא של הנפש

אלמד אותך להתמודד עם החיים האמיתיים תוך כדי הרזיה- סופישבוע, אירועים, פגישות שמתארכות ומה לא..

אעזור לך להטמיע את הדרך החדשה, אעקוב ואזהה נקודות חולשה כך שאוכל לתת מענה בזמן אמת לאורך כל הדרך עד להשגת המשקל הרצוי

כל אלה יאפשרו לך להתמיד, לעשות שינוי יסודי באורחות החיים ולאמץ הרגלי אכילה שיהיו בריאים לגוף, נוחים לחיים ונכונים גם לנפש. כאלה שאפשר, נכון ובריא להתמיד איתם כל החיים ולא רק לתקופה קצרה

רוצה להתחיל?

מה מחכה לך בתכנית איזון אונליין

בתכנית איזון אונליין – לחיות טוב. לרזות נכון.
אנחנו מנצלים את המטרה של הירידה במשקל כטריגר להשגה והטמעה של מערך חיים חדש, נכון ואמתי מול אוכל, כשזה שאפשר לחיות בו לתמיד עם כל האתגרים שהחיים והחשקים מזמנים לנו מול אוכל ומשקל, ולא רק נקודתית לצורך הירידה במשקל-
מערך מאוזן ובריא לגוף מצד אחד ונעים ומרגיע לנפש מצד שני,
עם כל המשתמע מכך-
תחושת אנרגטיות ונינוחות, תחושת שליטה וניצחון.

שיטת אכילה מאוזנת

שיטה שמאזנת בין סוגי המזון שאוכלים לסוגי המזון שהגוף צריך-

בעיקר פחמימות כי הן הדלק שהגוף צריך לאינספור התהליכים המתבצעים שם בפנים.
שחלבונים צריך פחות כי הם חומרי הבניה של הגוף ותהליכי הבניה הם לא רבים.
ושומנים, גם אם הם בריאים, צריכים להוות חלק קטן מהתפריט
כדי לאפשר לגוף לשרוף את השומנים של עצמו.
שירקות חייבים להצטרף לארוחות העיקריות אבל לא כנשנוש חופשי
וגם שחייבים לאכול 6 ארוחות ביום כי הגוף שורף כל הזמן קצת.

כשיוצרים את האיזון הזה הגוף מתפקד במיטבו,

משמר את המבנים שלו (= אנטיאייג'ינג), משמר את מערכות החיסון וההגנה שלו,
ודווקא במחסור קלורי מתון ועם פחמימות (ולא במחסור קיצוני ודל פחמימות)
הגוף שורף הכי הרבה שומנים ומרזה ביעילות

 

זה גם איזון בין הבריא והנכון לגוף, לבין החשקים והצרכים של הנפש

איזון שבזכותו אין אסור או מותר \ דיאטטי או משמין \ בריא או טעים
מי שיכיר את השיטה יבין שכל אוכל,יכול ואפילו חייב להשתלב בתפריט היומיומי-
אחרת רק מעצם תחושת הקיפוח מאבדים שליטה ואז באמת כבר לא מרזים.

לימוד השיטה מאפשר להמשיך בחיים נורמליים עם מינימום וויתורים-
לגוון לפי מה שמתאים וזמין, לאכול "אוכל רגיל" כמו כולם, להתגמש עם שינויים לא צפויים בסדר היום,
ולעבור בשלום סופי שבוע, אירועים, חגים ומה לא..

ידע אמיתי, מדעי ונכון

למרות העובדה שאנחנו חיים בעידן של ידע שזמין לנו בלחיצת כפתור,
רבים לא באמת יודעים מה נכון לאכול, מבולבלים ממידע סותר
ומנסים לדבוק בטרנדים שונים ומתחלפים, שרובם מתרכזים באיך לזרז את הירידה במשקל ולא מתחשבים בצרכים של הגוף והנפש כך שהם בעצם אינם נכונים בריאותית ובעיקר לא מאפשרים לפתור את הבעיה מול אוכל ומשקל מהשורש.

ובסופו של דבר, לאורך זמן, המשקל לא בכיוון הנכון,
הרגלי האכילה לא ממש מאוזנים למה שהגוף צריך,
והאכילה הופכת לרגשית יותר מתמיד. לא בריא ולא נעים בכלל..

כדי שתהיה אפשרות לעשות שינוי אמתי, שינוי שיקרה מבפנים,
אני מעבירה בתכנית את הידע החדש שצריך- ידע שבעזרתו אפשר יהיה לבנות הרגלי אכילה וחשיבה חדשים, כי כשמבינים למה צריך לאכול לפי עקרונות חדשים (והפוכים מכל הדיאטות טרנדיות) קל יותר לבצע את השינוי. גם תחושות האשם מול אוכל, בגלל מיתוסים ומידע שגוי, ייעלמו.


הידע מאוגד בקורס אינטרנטי-
מערך של מיילים יומיים שבונים את הידע בצורה הדרגתית ויסודית
כך כשכל אחד מהמיילים תורם עוד פיסת מידע לקבלת התמונה השלמה.


כשמצליחים לאכול מאוזן וכשתחושות האשם מול אוכל נעלמות, האכילה הרגשית ששולטת על החיים מתפוגגת ואת מקומה תופסת תחושת נינוחות,
תחושה של בטחון ושליטה. ואז גם הירידה במשקל היא מידית ומתמשכת.


אפליקציה חכמה שתעזור לתרגם את הידע לחיי היומיום 

אני לא צריכה לספר לך על המצבים שבהם יש לך את הידע מה צריך לעשות, אבל יש קושי בלתרגם את הידע למשהו שקורה בשטח.

לשם כך פיתחתי אפליקציה חכמה ואינטראקטיבית
שתעזור בתרגום הידע למציאות בשטח - איך לאכול כדי לאזן את האכילה ולרדת במשקל.

האפליקציה כוללת מאגר רחב
של מזונות רגילים שכולנו אוכלים
לפי כמויות שאוכלים (כף, קערה, שקית וכו)
כולל חטיפים, מסעדות, תבשילים ועוד עם המידע התזונתי הדרוש - סוג הקלוריות והחלק היחסי של מנה מסוימת של אותו אוכל מתוך המסגרת  של התפריט.

לכל מטופל יש משתמש פרטי מותאם למסגרת הכמויות
של פחמימות חלבונים ושומנים הנכונה עבורו להרזיה.

האפליקציה מהווה למעשה סוג של יומן אכילה חכם
המאפשר לעקוב אחרי מה שאוכלים, ולייצר מודעות ושליטה על מה שנכנס לפה.
בכל רגע נתון לדעת איפה נמצאים באמת מול המסגרת ובדרך זו לבנות הרגלים חדשים.

עם המידע על הערכים האמתיים של המזונות,                                                                                גם מצליחים לשלב כל אוכל שאוהבים,
ומפנימים שהכול יכול להיות חלק אינטגרלי ממנו ולא כצ'ופר או חטא.

גם לא נתקעים עם השאלה אם מותר לי לאכול וכמה-
פשוט רואים את הערך של המזון לעומת המסגרת וישר יודעים.

תמיכה אישית ויומיומית ממני כל הדרך להצלחה

מה לעשות שהטבע האנושי מצד אחד, והחיים האינטנסיביים מצד שני,
גורמים לנו לדבוק במוכר והידוע ומקשים עלינו לזוז ממה שאנחנו רגילים.

נכון שמה אנחנו רגילים אליו לא בהכרח מסב לנו נחת ואושר.
הרבה פעמים להפך- המצב מבאס אותנו, אנחנו מרגישים לא טוב איתו
ובכל זאת קשה לנו לעשות את מה שנחוץ
כדי ליצור מקום רגיל חדש והרבה יותר נכון עבורנו.

על אחת כמה וכמה כשמדובר במאמץ לא קטן של שינוי התנהגותי באכילה וירידה במשקל.

צריך מישהו לרוץ אתו- מישהו שימשוך אותך קדימה,
מישהו שיעודד בנפילות ויחזק את ההצלחות.
מישהו שיש לו את הידע והניסיון לעזור לך,
שידרוש ממך את מה שאין סיכוי שיקרה סתם ככה,
שימקד אותך במטרה שלא תישכח במעלה הדרך.

ולכן, החלטתי לנצל את הכלים שיש לי כדי להצליח לתת יותר מכל זה.
במקום לפגוש כל מטופל רק פעם בשבוע כשבכל זמן אחר האפשרות להיעזר בי מוגבלת מאוד-
אני מנצלת את כל אמצעי התקשורת שיש כדי לתת תמיכה אישית שוטפת ויומיומית

שקילה שבועית ופידבק אישי ממני בלי לצאת מהבית

כשעושים תהליך של שינוי, מדדים אובייקטיבים תורמים למוטיבציה וממקדים את התהליך לתוצאות בשטח. בתהליך של ירידה במשקל השקילה היא כמובן מדד מאוד ברור.

ולכן, בנוסף לתמיכה השוטפת יש "מפגש" שבועי- מעקב משקל ביום קבוע

כל זה קורה בנוחות בלי לצאת מהבית-
אין צורך לעצור את החיים, להגיע לפגישות שבוע אחר שבוע.
התקשורת איתי מתנהלת מכל מקום- בפגישות טלפוניות, בהודעות או במיילים.
ככה נמנעים ביטולים של "מפגשים" בגלל בלת"מים או טיסות לחו"ל או סתם עייפות.

כמו כן, כיוון שהשקילה היא על הבוקר אז לא צריך לצום יום שלם כדי שתהיה שקילה טובה בערב כמו שקורה בטיפולים המתבססים על השקילה בפגישה פיזית.

ועוד יתרון מאוד משמעותי- לפעמים המשקל ביום השקילה לא מראה את התוצאה המצופה, וכשנשקלים מהבית אפשר לחכות ליום נוסף ולקבל עוד מדד. 

מקבלים פידבק אישי ממני עם התייחסות לאכילה והנחיות להמשך, במייל או בפגישה טלפונית
הפידבק מתייחס לא רק למשקל ולאכילה אלא גם למה שקורה "מאחורי הקלעים"-
מה מתרחש בחיים שמשפיע על התהליך, תחושות, רגשות, מחשבות והגיגים.

כיוון שהמעקב השבועי אינו תלוי בפגישה פיזית, ויש לי גישה שוטפת למשתמש האישי באפליקציה, אני מזהה נקודות חולשה ונותנת את התמיכה הדרושה בזמן, וככה הסיכוי להצליח הוא הרבה יותר גבוה.

חוברות מתכונים, תפריטים, חטיפים ומסעדות 

חוברות עם עשרות מתכונים, לארוחות מבושלות וארוחות ללא בישול המתאימים לעקרונות השיטה

חוברות תפריטים לדוגמא לכל סוג ארוחה ולמאפיינים שונים של ימים- ימים עם צורך מוגבר במתוק, ימים עם ישיבות ארוכות בעבודה, ימים של טיולים, ימים של מסעדות וכו

חוברות של חטיפים מתוקים ומלוחים שאפשר לקנות על הדרך או לקחת, חטיפים רגילים ולא דיאט שמשתלבים בקלות במסגרת התפריט

סוגי מנות שמתאים להזמין במסעדות במסגרת יום העבודה וגם במסגרת בילוי כך שמצליחים לשמור על המסגרות גם במצבים כאלה

דף פייסבוק מלא בפעילות

דף שבו נחשפים לפוסטים עם מתכונים חדשים, המלצות ורעיונות, סיפורי מקרה עם שאלות שאחרים שאלו והתשובות שקיבלו ממני, סיפורי השראה של מטופלים, טיפים והנחיות לפי עונות השנה ועוד


כל האלמנטים האלה יחד יוצרים תהליך עוצמתי ומעצים להשגת ירידה במשקל לטווח הארוך ובניית הרגלי אכילה מאוזנים, בריאים ונינוחים עם גישה ידידותית ונטולת רגשות אשם מול אוכל 

רוצה גם?

אני מזמינה אותך להצטרף להצלחה של אלפי אנשים שלמדו את השיטה...

תוך 12 שבועות ירדתי את כל 10 הק"ג העודפים ואני שומרת כבר 8 שנים

בשבועות הראשונים של הטיפול אצל מלי הייתי מודאגת מאוד כי הרגשתי שאני אוכלת יותר מידי ולא מרגישה בדיאטה.מה גם שמלי "הכריחה" לאכול שוקולד כל יום שתמיד היה החולשה הגדולה שלי.  תוך 12 שבועות ירדתי את כל 10 הק"ג העודפים. אך חשוב מכך הצלחתי לשמור על משקל היעד כבר שמונה שנים גם לאחר שתי לידות.אציין כי בהיריון הראשון העליתי 35 ק"ג אך בתום חמישה חודשים לאחר הלידה ירדתי את כל המשקל העודף תוך ישום שיטת איזון כשאני פותחת כל בוקר עם לחם ונוטלה. שיטת איזון היא מבחינתי דרך חיים כבר שנים רבות ואני מיישמת אותה כבר כהרגל ואף לא מרגישה בדיאטה. ההיכרות עם שיטת איזון שינתה לי את החיים והעניקה לי אורח חיים שטבוע בי ולא דורש כל מאמץ לשמירה על המשקל.

 

קרן

Your method is so simple

your method is so simple – if you do it, it works 

I couldn't have done this journey without Mali  and her support. She is absolutely the best.

All my love

 

gila

הצלחתי להגיע למשקל הכי נמוך שלי שלא הייתי בו מזה שנים ללא התנזרות מכלום

 

מאז שאני זוכרת את עצמי אני במלחמה בלתי פוסקת עם המשקל. כל שנה מצאתי את עצמי במסגרת זו או אחרת מצליחה להגיע למשקל היעד אך לא מצליחה לשמרו לאורך תקופה.

מאז שהתחלתי את הדיאטה באיזון הצלחתי להגיע למשקל הכי נמוך שלי שלא הייתי בו מזה שנים ואפילו הצלחתי לשמרו כבר 6 שנים תוך כדי שילוב של כלל המזונות ללא התנזרות מכלום כולל מתוקים אותם אני מאוד אוהבת. בשנה האחרונה ילדתי את בתי אגם, בכל מהלך ההיריון השיטה מאוד עזרה לי לעמוד במשקל הרצוי להריון ואף לאחר הלידה להגיע בקלות למשקל שבו הייתי לפני הלידה בתקופה קצרה וזה כייף אמיתי!

מוניקה 

 האפשרות לבחור לאכול את האוכל שאני אוהבת ולשלוט הקלו על התהליך

מיד בתחילת התכנית הבנתי שזו הדרך והשיטה שאני רוצה לאמץ ומיד התחברתי. האפשרות לבחור לאכול את האוכל שאני אוהבת ולשלוט- הקלו על התהליך.

אני, שכל פעם שהייתי נכנסת לדיאטה הייתי עושה דווקא וזוללת לא האמנתי שזה יהיה כל כך פשוט. המשקל כל הזמן היה במגמת ירידה, ירידה בטוחה ומבוקרת. אני מרגישה פיזית מצויין, אני מלאת אנרגיה, לא רעבה בכלל ומצב הרוח שלי נפלא- זה לא  פלא שהמשקל בירידה.  מלי המדהימה ,ליוותה אותי בכל שלב ושלב. המקצועיות , הידע והנסיון, המעקב הצמוד,המוטיבציה, התמיכה האדירה,הטיפול המסור-  כל אלה הובילו ועזרו לי להגיע למטרה- 13 קילו פחות

חני 

לא הייתי רעבה ולא הייתי עצבנית בדיאטה הזו

אני ממש שמחה על הירידה אני מקווה לשמור על המשקל ועל האורח חיים הזה לאורך זמן :)

אין ספק שלא הייתי עצבנית בדיאטה הזו, לא הייתי רעבה ובטח שלא מנעתי מעצמי פינוקים מידי פעם. למדתי לבחון באמת את הערך של כל מזון ולא רק כמה קלוריות יש בו. בכל מקרה נהניתי מהתהליך. אין ספק שזו שיטה מועילה ומשביעה לעומת דיאטות אחרות שניסיתי בעבר. כיום אני מודעת למה שנכנס לי לפה. תודה לך על הכל!

דניאל

הפסדתי 15 ק"ג ממשקלי אבל מה שמדהים יותר זה שאוכל לא מטריף אותי יותר

רציתי להגיד תודה. הסיפור הזה הוא כמו הרבה סיפורי ואז פגשתי את.. וזה שינה את חיי.. אבל זה הסיפור שלי וחיי באמת השתנו, אז הוא יקר לי במיוחד

לפני 3 שנים שכנה ירדה יפה במשקל וסיפרה שנעזרה במלי. הייתי אז בת 52 אחרי 40 שנות דיאטה, פחות או יותר, רצופה ונכונה לעשות כל דבר. יצרתי קשר עם מלי והיא ליוותה אותי במשך השנה שאחרי. מסורה, חביבה וסבלנית, עד שהיא חושבת שאת בסכנת נפילה ואז נלחמת עליך כמו לביאה.

הפסדתי 15 ק"ג ממשקלי, אבל זה החלק פחות מדהים מבחינתי כי יצא לי לרדת במשקל פעמים רבות. מה שמדהים זה שלמדתי לחיות לפי תפיסת העולם הזאת. אוכל לא מטריף אותי יותר. אני כמעט ולא חושבת עליו למעט כאשר אני רעבה. לאחר שנתיים של יציבות המשקל התקלקל ולא קניתי חדש, אבל הבגדים ממשיכים לשבת טוב אז כנראה שהכול בסדר.

3 שנים אחרי ממשיכה לקצור מחמאות. מדדים מצוינים, בריאות טובה והעיקר שקט. כבר אין את העיסוק הבלתי פוסק הזה. המון תודה!

יעל

11 קילו פחות, בלי הרעבה ובלי וויתורים

התחלתי את התהליך עם 11 קילו מיותרים מההריון. לקחתי החלטה שיש לי יותר מידי בגדים בארון שקטנים עליי ואין סיכוי שאני מוותרת עליהם. מה גם שתמיד הייתי רזה והדימוי החדש של יותר מלאה הקשה עליי. התחלתי ממשקל 66 הדרך הייתה נראית מאוד ארוכה אבל התפריט היה מאוד ידידותי,בלי הרעבה ובלי וויתורים כך שמאוד התחברתי.


מלי נתנה טיפים מאוד נכונים וחשובים והם עזרו לי בכל התהליך. הקילוגרמים החלו לנשור. והתהליך היה נכון כי אפשר לשמר את זה לאורך זמן. זה לא כסאח ואין צורך לפצות את הגוף. הכל מותר, רק במינון הנכון וזה גם מה שהגוף שלי היה צריך. היום אני יציבה על 55. פחות ממה שהתחלתי את ההריון. בלי השיטה של מלי היה לי מאוד קשה להגיע לזה כי אני יודעת שסביר להניח שהייתי מנסה לדלג על ארוחות או אוכלת רק סלט אבל זה לא נכון לעשות, לפחות לא לטווח הארוך

דנית

נעים להסתכל במראה

מלי יקרה, אני רוצה להראות לך כמה התוצאות משביעות רצון.. קודם כל לי נעים להסתכל במראה והפרגונים לא פוסקים.

נחמה

הדבר הכייפי בשיטה זה שבאמת מותר לאכול הכל

הדבר הכייפי בשיטה זה שבאמת מותר לאכול הכל. התחושה שמותר לי לאכול עכשיו גלידה או ג'חנון ואני עדיין מרזה היא פשוט מדהימה.

כיום אני אחרי התהליך פעמים- בפעם הראשונה ירדתי 12 קילו, ובפעם השניה אחרי טיול בדרום אמריקה ירדתי את מה עלה פלוס עוד כמה ק"ג נוספים- ואני מאושרת על הבחירה שלי במלי ובשיטה. גם לאחר סיום התהליך אני עדיין לא יכולה להתנתק מדרך החיים שמלי הקנתה לי, בזכותה אני מצליחה לשמור על המשקל גם תקופה ארוכה לאחר סיום התהליך.

הדבר הכי מופלא בתהליך מבחינתי זה הזמינות התמידית של מלי, לי אישית אין צורך בקבוצות תמיכה ואפילו זה מעכב אותי, אבל שיחת טלפון, מיילים אשר נותנים את מילת החיזוק ממש מה שהיה חיוני בשבילי.

מלי, תודה רבה לך- בזכותך למדתי לאכול מה שאני רוצה ועדיין להיות שלמה עם הגוף שלי.


עמית

קל, נגיש ובלי לצאת מבית  

האמת כשהתחלתי את דיאטת "איזון" יחד עם מלי תבור הייתי סקפטית. לא יכול להיות שאוכל לאכול הכל ועוד לרדת משקל משמעותי .

 היו לי הרבה שאלות ותהיות בהתחלה אך ברגע שהקפדתי והבנתי את הסדר,השעות והעדכון באפליקציה הכל הפך להיות קל יותר, נגיש ובלי לצאת מבית J 

האופציה שיש מסגרת שבועית ,שקילה וביקורת מהווה עבורי את הפתרון האידיאלי לשגרת החיים שלי. נתתי לעצמי יעד של 6 ק"ג והגעתי אליו. אבל הכי חשוב אני ממשיכה להקפיד ולשמור על האיזון והכלים שנתנה לי מלי עם המון הומור סבלנות ואיכפתיות אישית .

רינת

אוכל היה האויב שלי ותכנית איזון שינתה את כל הגישה השלילית הזו

כשהתחלתי את תוכנית ההרזיה של מלי אני לא ידעתי שזה ישנה לא רק את הרגלי האכילה שלי אלא גם את כל התפיסה שלי לגבי אוכל. אוכל היה האויב שלי ותכנית איזון שינתה את כל הגישה השלילית הזו שלי. אני בת 53 ומהיום והלאה אף אחד כבר לא יוכל להגיד לי שהמטבוליזם שלי לא עובד- עובדה שרזיתי נהדר

בתוכנית איזון למדתי שאפשר לאכול הכול וגם עוגיות וקרמבו הם חלק מהתפריט היומיומי שלי. זוהי לא רק דיאטה, זוהי באמת דרך חיים שאני ממשיכה לאכול לפיה כדי לשמור על התוצאות, לשמור על הבריאות שלי ולהיות שמחה עם המראה שלי ובכלל. ההוכחה היא התוצאה- אני השלתי 23 קילו ואני מרגישה מעולה! ו.. בדיקות הדם שלי חזרו והן מעולות, לפני הדיאטה היה לי כבד שומני וסוכר גבוה ועכשיו הכול בסדר. תודה רבה!

חיה

על החוויות מהתכנית אפשר גם לשמוע בסרטון הזה וגם לקרוא בתחתית העמוד..

איך התכנית מתנהלת ומה ההשקעה בתכנית

איזון shape up

שלב הבסיס של התכנית – חודשיים ראשונים

בשלב זה משיגים ירידה של בין מידה לשתי מידות בבגדים (בין 4-8 קילו), תוך כדי לימוד השיטה ויישומה בחיים האמתיים באמצעות השילוב של כל הכלים העוצמתיים של תכנית לרזות באיזון אונליין- שיטת האכילה הייחודית, האפליקציה החכמה, והקורס האינטרנטי המקיף.

מיד עם ההרשמה לתכנית ממלאים שאלון אישי מקיף שאוכל להכיר את סדר היום האישי, אפשרויות והעדפות האכילה במהלך יום העבודה ובבית, נקודת הקושי הפרטיות מול אוכל והיסטורית המשקל.

 

התכנית מתחילה בשתי פגישות טלפוניות-
הפגישה הטלפונית הראשונה היא פגישת היכרות, הגדרת יעדים, מיקוד האתגרים האישיים ויצירת תפריט אישי. את התפריט אני מתאימה למדדים האישיים ולאפשרויות \ העדפות האכילה וכמובן לסדר היום.
בפגישה הטלפונית השניה עוברים על מה שהיה בשבוע הראשון ומחדדים נקודות שעולות, וכן מתניעים את העבודה עם האפליקציה

בשלב זה אני מעניקה עזרה ותמיכה פרטית נרחבת כדי לעזור לך להבין, להפנים ולממש את כל הידע שאני מלמדת בהתנהלות היומיומית עם כל האתגרים שעולים- הן ברמה ההתנהלותית עם האכילה והן ברמה הרגשית.

המעקב השבועי אחר המשקל והאכילה והפידבקים ממני מתייחסים רבות גם ליישום הידע של השיטה בחיי היומיום. התמיכה כוללת שיחות טלפוניות במידת הצורך

בסיומו של שלב זה משיגים ירידה משמעותית במשקל והטמעה של אכילה מאוזנת לגוף ולנפש בחיי היומיום.

ההשקעה בשלב זה (עבור החודשיים הראשונים) היא 1620 ש"ח.

לכל המגיע דרך דף זה יש הנחה של 300 ש"ח כך שההשקעה היא 1320 ש"ח ב 2 תשלומים של 660 ש"ח

איזון ב real life

שלב ההמשך של התכנית עד להשגת משקל היעד הרצוי

שלב זה מתמקד בהמשך השגת התוצאות אחרי הירידה של הק"ג הראשונים. זהו שלב שבו המשמעת בדרך כלל מתרופפת וצריך לשמור על מוטיבציה גבוהה ולהמשיך לדייק באכילה אחרת הירידה במשקל תיעצר. 

ממשיכים להטמיע את עקרונות השיטה, הידע החדש לגבי אוכל ואת התפיסה הידידותית והנעימה כלפיו.

מייצבים גם את הרגלי האכילה- הפיכת ההתנהלות החדשה שנלמדה בחודשיים הראשונים למשהו שקורה על אוטומט ולא דורש השקעה מחשבתית וכוח רצון רב כדי לשמור על אכילה מאוזנת

דיווח האכילה לאתר ממשיך לכל אורך הדרך וכן המסגרת השבועית של השקילות ביום הקבוע- המעקב השבועי והפידבק המסודר ממני לסיכום השבוע שהיה והנחיות להמשך, ושיחות המיקוד בהתאם לצורך.

ההשקעה בכל חודש בשלב זה היא 440 ש"ח.

כל חודש עומד בפני עצמו ואין התחייבות למספר חודשים מראש

איזון for life

תכנית הביטוח לשמירה על המשקל

לאחר שמשיגים את משקל היעד עוברים את השלב האחרון- מעבר מוצלח מדיאטה לשמירה. זהו אחד השלבים המאתגרים בתהליך והרבה תהליכי הרזיה נכשלים בדיוק בשלב הזה.

בשלב זה מעולים את כמויות האוכל ועוברים את השינוי התפיסתי מדיאטה לשמירה תוך כדי מעקב אחר המשקל והאכילה שלא תהיה עליה.

תכנית זו מקנה את האפשרות להמשיך להיעזר בי עם כל שאלה או צורך בהתייעצות.

המטרה בשלב זה הוא לעשות התנתקות הדרגתית מהתהליך, מהזנת נתוני האכילה לאפליקציה ומהתמיכה האינטנסיבית ממני.

ממשיכים גם להיות במאגר הלקוחות ולקבל תכנים ייחודיים של המלצות, טיפים, מתכונים וכו' – תזכורות ששומרות את נושא האכילה והמשקל במודעות ובפוקוס.

ההשקעה בשלב זה היא 75 ש"ח בכל חודש

כל חודש עומד בפני עצמו ואין התחייבות למספר חודשים מראש

אני מזמינה אותך לעבור איתי תהליך מעמיק ומשנה חיים ולהשיג אחת ולתמיד ירידה במשקל לטווח הארוך ולבנות הרגלי אכילה מאוזנים, בריאים ונינוחים עם גישה ידידותית ונטולת רגשות אשם מול אוכל 

כדי להגיע לדף הרשמה ותשלום לשלב הראשון של התכנית יש למלא את הפרטים

מיד לאחר ההרשמה יישלח אליך מייל "ברוכים הבאים"

עם סרטון ושאלון שיש למלא לקראת הפגישה הטלפונית הראשונה שלנו 

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *

אם יש לך שאלות אפשר להשאיר פרטים ונחזור אליך

 

כמה מילים עליי..

אני דיאטנית קלינית ובעלת תואר שני בפיזיולוגיה, עובדת למעלה מ 20 שנה בשוק הפרטי והעסקי ולאורך השנים הובלתי אלפי אנשים בתכנית הליווי הייחודית שבניתי.

הקמתי וניהלתי את תחום הדיאטות בסטודיו סי, עבדתי עם ספורטאים במרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט והייתי מעורבת בפרויקטים רבים בתחום התזונה והספורט.

הופעתי בתכניות טלוויזיה רבות ביניהן תכנית "המראה" של אורנה דץ, תכנית "על המשקל" של מיקי חיימוביץ, תכנית "הדוגמניות" ותכניות בריאות וטיפוח רבות.

ועל החזון שלי ומה שמניע אותי בעבודה כדיאטנית 

ללימודי התואר הראשון בתזונה קלינית הגעתי בעקבות ההתמודדות האישית שלי עם אוכל ומשקל מגיל צעיר. חיפשתי פתרון להתמודדות הקשה שחוויתי ושאוכל להעביר אותו לאחרים

אבל זה לא עזר לי!

הלימודים היו מאוד אקדמאיים כיאה לתואר ראשון במדעי הטבע, אבל כמו בכל מקצוע – את התכל'ס לא קיבלנו שם. כן למדנו להרכיב תפריטים אבל ההיבט הבריאותי תמיד היה במרכז העניינים כמו גם נוסחאות וחישובים.

מיותר לציין שלא היתה הרבה התייחסות אם בכלל לעובדה שאוכל הוא אחת מהנאות החיים, ואוכל נמצא במרכז העניינים בכל מצב ( שמחה, עצב או סתם כשמשעמם) ובכל התרחשות (אירוע, סופשבוע או סתם מול הטלויזיה). מתוקים למשל תמיד נחשבו למשהו שצריך לאכול כמה שפחות או בכלל לא כי זה משמין ולא בריא. ואני כל כך אוהבת מתוקים... ובקיצור, שום דבר כמעט ממה שלמדתי לא באמת פתר לי את הבעיה.

בסוף הלימודים הייתי די מיואשת מהמקצוע, וממש חשבתי שבעצם אין לי מה לחפש בתחום. למזלי סיימתי בהצטיינות את התואר וקיבלתי מלגה ללימודי תואר שני במחלקה לפיזיולוגיה-פרמקולוגיה בבית הספר הרפואה של אוניברסיטת תל אביב.

את עבודת המחקר של התואר עשיתי עם מנחה שעסק בפיזיולוגיה של המאמץ וערך מחקרים עם המרכז למחקר ורפואת ספורט במכון וינגייט. ובמקביל התקבלתי לעבודה שם כדיאטנית

וכאן בעצם התחיל השינוי הגדול לטובה...

התחום של תזונת ספורט היה עדיין בחיתוליו, ובתואר הראשון ממש לא נגענו בתחום. וככה מצאתי את עצמי לומדת לבד את ההיבטים וההקשרים הכל כך קריטיים בין תזונה (ומשקל) לספורט. וגיליתי עולם ומלואו שנתן לי פרספקטיבה אחרת על נושא התזונה. סופסוף דברו על הרכבים של אוכל ולא על קבוצות מזון או קלוריות או נקודות, על אוכל כמזין ומקיים את הגוף וכל התהליכים בו, על התמודדות ארוכת הטווח אתו ועם המשקל כפי שישנה אצל ספורטאים

ומכאן בעצם שאבתי את המידע מהזווית השונה והחדשה הזו, והתחלתי לפתח את הדרך שלי שמבוססת לחלוטין על הידע האקדמי שרכשתי במסגרת שני התארים שעשיתי, אבל עם טוויסט שמתמקד בשני גורמים:

ראשית, שנושא המשקל הוא לא בעיה זמנית ואין לו פתרון זמני. 

ושנית, שאין מקום לרעב, לחוסר אנרגיה, לחוסר שקט, לחוסר סבלנות וכל התחושות הלא טובות שנלוות למצב שהתזונה לא מאוזנת. 

את קפיצת המדרגה למקום הנפלא, הנינוח, הבטוח והטעים שאני נמצאת בו כבר למעלה מ 10 שנים הצלחתי לעשות בתהליך ארוך ומעמיק עם עצמי. עם כל הידע האקדמי שהיה לי והניסיון עם ספורטאים, לקח לי הרבה זמן להפנים שכל המיתוסים שניהלו אותי כל כך הרבה שנים ובעצם אמללו את חיי הם פשוט לא נכונים. ויתרה מכך ההפך הוא הנכון: שפחמימות לא משמינות, הן מרזות! שמתוקים הם לא האויבים, בזכותם דווקא מקבלים שליטה על האכילה וכו.

ותוך כדי עבודה עם מטופלים והתבוננות עצמית עמוקה בחיים ובידע האקדמי שהוא כבר חלק ממני, שיפרתי עוד ועוד את איכות החיים שלי מול אוכל ומשקל. וכבר למעלה מ 10 שנים אני במשקל שאני הכי אוהבת והכי חשוב- אני אוכלת! אוכלת טוב, מאוזן, בריא, טעים, מגוון, כמו כולם ואפילו הרבה יותר. ולא פעם אני תופסת את עצמי בקטע של "וואי , אני לא מאמינה- אכלתי פיצה לארוחה ערב, אכלתי פרוסת עוגה שלמה (ולא יישורים) עם הקפה וכו וכו".

הגעתי סופסוף אל המנוחה והנחלה עם אוכל ומשקל, ואין יום שאני לא מעריכה את ההישג הזה ואין יום שאני לא כמהה להעביר אותו הלאה לאחרים.

החזון שלי ומה שמניע אותי בעבודה עם הלקוחות שלי, מעבר לירידה במשקל, זה לייצר אצלם את השינוי שאני אישית עברתי - מאחת שפוחדת מפחמימות, שבטוחה שמתוקים ישר מתיישבים בירכיים, ואוכלת רק אוכל לייט או דיאט- לאחת שחיה בשלום עם אוכל עם כל המשתמע מכך: לא רעבה, לא חושבת על אוכל במושגים של אויב, ואוכלת הכול. לא מה שבא לי מתי שבא לי וכמה שבא לי, זה ברור, אבל כן יודעת לאזן כל אוכל לתפריט היומי שלי. מי שלומד ומטמיע את השיטה שלי מגיע למקום כזה בדיוק!

 

 

 

"הי מלי המשקל נשמר!! אתמול הרהרתי בכך וקלטתי שמעולם לא הצלחתי לשמור. והקטע הזה שאני מצליחה לשמור כבר חודשים אחרי הדיאטה לא מוכר לי ואף מוזר. תמיד הייתי במלחמות. או להיות בדיאטה כל הזמן הוא לבלוס עד שנאה.

האיזון הזה מצא חן בעיני.אני אוהבת את זה שאני לא מפחדת לאכול ומגוונת לא רע בכלל

נ.ט. בת 27

כמי שהיה שמן כל חייו ועשה המון דיאטות, הבנתי מיד בתחילת הדרך שתוכנית איזון היא שונה מכל מה שהכרתי עד אותו יום.- בלי קסמים ובלי שטויות, הכול הגיוני ופשוט והכי חשוב- אפשרי. לא צריך למנוע מעצמך כלום אלא רק לסגל הרגלי אכילה נכונים.

לאחר שנכנסים לשיטה ומבינים את "הראש" מאוד פשוט לעקוב אחר העקרונות ולהסתגל לחיים נכונים מבחינת אכילה. העובדה שמלי מעניקה עזרה צמודה מהווה ערך מוסף כפול- מצד אחד מקפידים יותר על מה שאוכלים כי לא נעים שהיא תראה שפישלתי ומצד שני- מקבלים המון תמיכה, תיקוני התנהגות טיפים, הכול.

מה שבאמת נהדר זה שכדי לרדת במשקל לא צריך להיפגש כל שבוע בקבוצה להרצאות או לשקילות.

ההקפדה על עקרונות השיטה הוכיחה את עצמה והוכיחה שהשיטה היא לימוד מחדש של דרך חיים- חודשים רבים אחרי שסיימתי את התהליך שבו ירדתי 21 (!) קילו, המשקל שהשגתי נשמר- מה שמוכיח שהכלים שקיבלתי מאיזון הם כלים שאוכל להשתמש בהם כל חיי"

י. ש. בן 38

"כבעלת ניסיון רב בדיאטות רבות ומכל הסוגים, מעולם לא הצלחתי לשמור על אותו המשקל לתקופה ארוכה. ולא שהייתי צריכה לרזות כל כך הרבה, מדובר בסך הכול ב 8 קילו, אבל בכל פעם שירדתי (ולא תמיד השגתי את כל הירידה שרציתי) תמיד עליתי בחזרה.

והיום, יותר משנתיים לאחר שסיימתי, לשמחתי הרבה, אני עדיין באותו משקל שהשגתי.לדעתי זאת הדיאטה הכי מאוזנת, מגוונת  ללא ייסורי מצפון ורעב! והרווח הנוסף והמאוד חשוב- לחץ הדם שלי התייצב לרמות הנכונות ויכולתי להוריד את הכדורים שלקחתי"

מ.ה. בת 79

אני חייבת לציין שאנשים לא מפסיקים להחמיא לי

אני 4 קילו פחות ממה שהייתי לפני ההריון, כל הבגדים מלפני ההריון נופלים ממני וזאת הרגשה טובה , במיוחד המחמאות שאני מקבלת... תודה לך על הכל

  נ.א בת 40

"מלי תודה רבה על כל הפרגונים, כמובן שכל התשבוחות מגיעות לך ולשיטה הנפלאה שלך!

אני כל חיי מתמודדת עם משקל בצורה כזאת או אחרת וזאת הפעם שאני מרגישה הכי טוב עם עצמי ובצורה מאוד הזויה זאת הפעם הכי קלה!! התוצאות משבוע לשבוע שמדרבנות והעבודה שאפשר לאכול הכול, רק במידה ובתזמון נכון…"

י. ת בת 42

"הי מלי, את ממש מדהימה. את כל פעם נותנת לי את התחושה שאני הקליינטית היחידה שלך. 

המענה המהיר, התשובות, המעקב שאת עושה והטלפונים שתמיד מגיעים בזמן. איך את עושה את זה???"

י.ט בת 30

"השומנים יורדים למרות שמעולם לא אכלתי טוב יותר. המצב רוח השתפר פלאות ואני סופסוף מתחילה להרגיש בנוח עם הגוף שלי לאחר תקופה ארוכה"

כל שבוע אני מתרשמת מחדש ומעריכה את התייחסותך הרצינית, את באמת מעניקה לי ביטחון וכח להמשיך יישר כוח"

ל.ב בת 51

אני מזמינה אותך להצטרף אלי ואליהם לדרך מדהימה ושונה (ואפילו הפוכה) מכל מה שידעת עד כה על אוכל ומשקל.

אם ברצונך להיות חלק מקבוצת מטופלים
VIP שמקבלת טיפול צמוד יומיומי, עזרה מיידית בסמסים \ טלפונים, והנחיות מפורטות ממני אישית- עכשיו זו ההזדמנות הכי טובה שיש לך!

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.